Litsentsid ja frantsiis

  ÄRIMUDELI VÕI OSKUSTEABE RENTIMINE
Kui võrrelda litsentsi või frantsiisi müüki kauba müügi või enda opereeritava ettevõtte asutamisega, peitub kõige huvipakkuvam moment frantsiisi ROI-s. Frantsiisi investeeritakse praktiliselt üks kord ja siis seda skaleeritakse edasi. Frantsiisibrändi loomisel on kulud suured ja kasum puudub, kuid edaspidi selle müümisel (skaleerimisel) on kulud minimaalsed ja enamik müügitulust moodustab kasumi.
Frantsiis on toimivale ja kasumlikule ärile hea võimalus tugevdada oma brändi, kasvada ja laieneda. Eriti üle riigipiiride. Välismaale laienemine on alati kaunis keerukas ja kulukas.  Kui napib välisturu tundmist ja võimekust greenfield või brownfield investeeringuid teha, siis frantsiisi müümine teeb protsessi kiiremaks ja odavamaks.
Kui minna Eestist oma frantsiisiga rahvusvahelisele turule, tasub arvestada, et maailma teised frantsiisid on seal juba ees. Frantsiisinduses kehtivad konkreetsed reeglid, mida tuleb konkureerides teistega täita. Välismaal on frantsiisimine hulga populaarsem ja sealsed frantsiisivõtjad on teadlikumad. Põlve otsas tehtud frantsiisiga mütsiga lööma minnes on ebaedu garanteeritud.

ITS teeb frantsiisi ja litsentsi teenuseid osutades koostöös rahvusvahelise frantsiisinõustaja Francorp Balti esindusega Francorp Baltic´uga. Pakume nõustamist, teadmisi ja kogemusi frantsiisikontseptsiooni osade valmistamisel ja tervikliku kontseptsiooni väljatöötamisel. Aitame frantsiisi müügil ja läbirääkimistel potentsiaalsete frantsiisivõtjatega. Lepingud (frantsiisileping, NDA, LOI jt) koostame koostöös tunnustatud juristidega. Tehnilist teostust (graafiline disain, veebiarendus, multimeedia) teevad projektipõhiselt vastava ala spetsialistid. Francorp Baltic seob kogu kontseptsiooni kokku tervikuks, toetades kommerts-, finants, due diligence alase nõu ja kogemustega.

ITS frantsiisi ja litsentsi teenused liigituvad:

TOOTEARENDUS
– frantsiisistrateegia väljatöötamine;
– frantsiisikontseptsiooni loomine;
– materjalide koostamine (käsiraamatud, disainiraamatud, koolitusprogrammid, turundusmaterjalid);
– protsessi juhtimine;
– kommertsnõustamine.

MÜÜK
– müük on-line portaalides;
– müük üritustel;
– sihitud personaalne off-line müük;
– promo, reklaam, propaganda.

JURIIDILINE
– lepingute koostamine;
– lepingute audit;
– dokumentide audit;
– tugidokumentide koostamine (LOI, NDA, escrow, volitused, liising, eksklusiivõigused).

Vaadake ka Balti suurimat spetsiaalset frantsiisi portaali www.franchising.ee