Väärtusahel

Oleme puutunud kokku mitmete ettevõtjatega, kelle jaoks nende ettevõte on töö, raske töö, millega nad tegelevad 24/7.

Paljud ärimehed tegutsevad põhimõttel, et kasum on raha, mis jääb alles pärast kulutusi. Nad juhivad oma firmat, et kui teenivad piisavalt kasumit, on automaatselt raha, millega laieneda ja uuendusi teha. Kasum ei ole siiski ülejääk. Kasumit tuleks planeerida, otsida ja võimaluse korral suurendada. Sellist tegevust (tööd) nimetame meie äriprotsesside arendamiseks.

Mida madalamal väärtusahela astmel ettevõtte äritegevus asetseb, seda väiksem on lisaväärtuse loome, seda väiksem on kasumi võimalus ja seda madalam on ettevõtte väärtus. Seetõttu proovivad paljud ettevõtjad enda kontrolli alla saada kogu väärtusahelat.

Aitame sul väärtusahela trepis ülespoole ronida, tootmisele, ekspordile või brändile veelgi suuremat väärtust lisada. Meil on selleks omad meetodid ja kogemused, mida oleme ammutanud kõikjal maailmas. Iga ettevõte ja olukord on unikaalsed. Standardset retsepti väärtuse tõstmiseks pole olemas. Läheneme igale kliendile konfidentsiaalselt ja individuaalselt.

Väärtuslikus ettevõttes peavad kõik väärtuse komponendid tasemel olema:

Millisel väärtusahela astmel sinu ettevõte asub?