Lihtne on öelda, et tee oma firma enne müüki korda ja tõsta väärtus võimalikult kõrgele. Tegelikult on seda väga raske teha ja kui kõik ideaalses korras pole, ega siis tehing ka tegemata ei jää. Igal juhul tasub hoolega üle vaadata, ja kus vähegi võimalik parandada, järgmised olulised grupid ettevõtte juhtimises:
1 Finants- ja majandusaruanded, raamatupidamine. Kuni viis aastat minevikku.
2 Lepingud ja dokumendid. Seal võib peituda midagi mis seni pole olnud sulle oluline, kuid omaniku vahetudes muutub uuele omanikule probleemiks või lausa takistab tehingu lõpule viimist.
3 Laenud ja kohustused. Kui suur osa maksmata kohustustest kandub edasi uuele omanikule? Kas laenuandja lubab omanikku vahetada? Ega mõni kohustustest pole tagatud sinu isikliku varaga?
4 Töötajatega seonduv. Töölepingud, alluvussuhted, motivatsiooniskeemid, puhkuse- ja pensioniplaanid.
5 Klientidega seonduv. Kliendilepingud, garantii, eksklusiivsus, maksetingimused, tagastamisõigused.