Kõik ekspordi ja äritegevusega välismaal alustamiseks, laiendamiseks ja võimendamiseks.
Go-to-market ja market entry programmid.
Brändimine rahvusvahelistele turgudele.
Uuringud, nõustamine, võrgustiku loomine välismaal.
Teeme sulle äri VÄLISMAAL targemaks ja kasumlikumaks!
Välisturule minekuks ja väliskaubandusega tegelemiseks ei pea tingimata kodus edukas olema. Väga paljud ärid ongi ainult välisturule suunatud ja koduseinte vahel ei olegi nii hea.
Ka vastupidi, kodus väga tuntud ettevõte, ei pruugi välismaal kunagi läbi lüüa. Globaalses maailmas olid välis- ja siseturu piirid hägunenud. Nüüd kus maailm on haaret kitsendanud ja liberaalne globalism taandunud, tasub veelgi rohkem enda ärimudelit kohandada ka välisturu tarbeks.
Rahvusvahelist äri alustades või olemasolevat laiendades võiks seda teha läbimõeldult ja täpselt sihitult.
Meie pikaaegne rahvusvahelise äri kompetents ja kontaktid aitavad efektiivsemalt arendada EKSPORTI, INVESTEERINGUID VÄLISMAALE, LITSENTSIDE ja FRANTSIISI müüki rahvusvaheliselt, toodet või BRÄNDI ettevalmistada välisturu tarbeks ning STRATEEGILISI KOOSTÖÖPARTNERITE võrgustikke tekitada.
Me jagame rahvusvahelise äri kolmele tasandile:
ENTRY tasand
Sulle, kes soovid esimest korda müüa oma kaupa välismaal või otsid uusi sihtturge. Sul on kaup, teenus või intellektuaalne vara, millel võib olla potentsiaali välisturul.
DEVELOPMENT tasand
Sulle, kes juba tegutsed piiri taga ja soovivd seal laieneda (uutele turgudele), ärimudelit (strateegiat) muuta või täiendava kauba/teenusega positsiooni tugevdada.
KOOSTÖÖ (VÕRGUSTIKU) tasand
Sulle, kes oled rahvusvaheliselt tegija ja otsid võimalusi oma äri võimendamiseks.
Konsortsium. Ekspordi- või turunduskonsortsium on ettevõtete vabatahtlik koostöögrupp, mille eesmärk on laiema mängumaa tekitamine koostöö vajalikkust mõistvatele ja sünergiast võitvatele ettevõtetele, kelle kaubad või teenused täiendavad grupi väärtus- või tarneahelat.
Võrgustik. Tee sillutamiseks ja positsioonide tugevdamiseks on vaja luua ja kasvatada oma sõpruskonda (võrgustikku) sihtturul. Kui te olete partneriotsingu staadiumist väljas (esmakontaktid, turule sisenemise otsingud, üldine tutvustus ja tutvumine), siis muutub tähtsaks professionaalne võrgustik ja seljatagune. Aitame võrgustikke looa ja sulle (sinu kaubale) tugevust juurde anda.
Lisaks tasanditele jagame väliskaubanduse teenused veel ka kolme valdkonda:
TURUARENDUS
Turu-uuringud; turuluure ja taustauuringud; turu testimine; trendianalüüs; brändi väärtusanalüüs; brändi konkurentsianalüüs; store checking.
MANAGEMENT
Läbirääkimised ja kontaktidega suhtlemine; äriarendus; juriidiline nõustamine välismaal; administreerimine, planeerimine ja strateegiline majandamine; täiendavate (varu) koostööpartnerite tekitamine; positsioneerimine ja konkureerimine; tarneahela assisteerimine ja juhtimine; kliendimonitooring ja kliendisuhted; muutuste majandamine.
VÄÄRTUSE TÕSTMINE
Strateegilise äriplaani elluviimine; intellektuaalse omandi arendamine ja kaitse; proovitellimuste korraldamine; esinduse loomine; kauba tutvustused välismaal (on-line ja off-line kanalid); investeeringute ja investorite kaasamine; rahvusvahelise turunduse strateegiad; turundusmaterjalide koostamine; bränding, rebränding ja brändi rahvusvahelistamine; müügitugi (agentuur ja esindus); järelteenuste süsteemi loomine.
Eelnev oli väga üldine ja teoreetiline nimekiri erinevatest teenustest ja tegevustest mis rahvusvahelises äris võib ette tulla. Iga olukord on omanäoline. Räägime ja arutame. Disainime täpselt sinule sobiva plaani ja aitame seda efektiivselt ellu viia.
Meilt saab kogemusi, kontakte, ideid, häid mõtteid, praktilisi näpunäiteid, abi tehingute tegemisel ja lepingute koostamisel, kliendisuhtluses, uute ostjate leidmisel ja vanade rahulolu hoidmisel. Palju muudki. Üle 30 aasta rahvusvahelise äri kogemust Euroopas, Aasias ja Põhja-Ameerikas.