Rahvusvaheline äri

0 comments

Teeme sulle äri VÄLISMAAL targemaks ja kasumlikumaks!

Välisturule minekuks ja väliskaubandusega tegelemiseks ei pea tingimata kodus edukas olema. Väga paljud ärid ongi ainult välisturule suunatud ja koduseinte vahel ei olegi nii hea. Ka vastupidi, kodus väga tuntud ettevõte, ei pruugi välismaal kunagi läbi lüüa. Globaalses maailmas olid välis- ja siseturu piirid hägunenud. Nüüd kus maailm on haaret kitsendanud ja liberaalne globalism taandunud, tasub veelgi rohkem enda ärimudelit kohandada ka välisturu tarbeks.

Rahvusvahelist äri alustades või olemasolevat laiendades võiks seda teha läbimõeldult ja täpselt sihitult.

Meie pikaaegne rahvusvahelise äri kompetents ja kontaktid aitavad efektiivsemalt arendada EKSPORTI, INVESTEERINGUID VÄLISMAALE, LITSENTSIDE ja FRANTSIISI müüki rahvusvaheliselt ning STRATEEGILISI KOOSTÖÖPROJEKTE.

.

Me jagame rahvusvahelise äri kolmele tasandile:

ENTRY tasand.

Sulle, kes soovid esimest korda müüa oma kaupa välismaal või otsivd uusi sihtturge.

DEVELOPMENT tasand.

Sulle, kes juba tegutsed piiritaga ja soovivd seal laieneda, ärimudelit (strateegiat) muuta või täiendava kauba/teenusega positsiooni tugevdada.

CONSORTIUM tasand.

Sulle, kes oled rahvusvaheliselt tegija ja otsid võimalusi oma äri võimendamiseks. Ekspordi- või turunduskonsortsium on ettevõtete vabatahtlik koostöögrupp, mille eesmärk on ühistegevuse kaudu edendada oma liikmete kaupade ja teenuste eksporti. Konsortsiumi programm on koostöö vajalikkust mõistvatele ja sünergiast võitvatele ettevõtetele, kelle kaubad või teenused täiendavad grupi väärtus- või tarneahelat.

Lisaks tasanditele jagame väliskaubanduse teenused veel ka kolme rühma:

TURUARENDUSE rühm.
– turu-uuringud;
– turuluure ja taustauuringud;
– turu testimine;
– trendianalüüs;
– brändi väärtusanalüüs;
– brändi konkurentsianalüüs;
– store checking.

KOOSTÖÖMUDELITE rühm.
– läbirääkimised ja kontaktide tekitamine;
– partneriotsing ja äriarendus;
– juriidiline nõustamine välismaal;
administreerimine, planeerimine ja strateegiline nõustamine;
– täiendavate (varu) koostööpartnerite tekitamine;
– positsioneerimine ja konkureerimine;
– tarneahela assisteerimine ja juhtimine;
– kliendimonitooring ja kliendisuhted.

VÄÄRTUSE TÕSTMISE rühm.
– strateegilise äriplaani elluviimine;
intellektuaalse omandi arendamine ja kaitse;
– proovitellimuste korraldamine;
– esinduse loomine;
– kauba tutvustused välismaal (on-line ja off-line kanalid);
– investeeringute ja investorite kaasamine;
– rahvusvahelise turunduse strateegiad;
– turundusmaterjalide koostamine;
– bränding, rebränding ja brändi rahvusvahelistamine;
– müügitugi (agentuur ja esindus);
– järelteenuste süsteemi loomine.

Iga olukord on omanäoline. Räägime ja arutame. Sõelale võivad jääda head mõtted kuidas me saame sulle kasulikud olla.

Comments are disabled.