Iga ettevõte ja olukord on unikaalsed. See mis töötab ühes olukorras ei pruugi teises, ning vastupidi. Üks ettevõte teeb esimesi samme uutel turgudel, teine soovib hoopis vana kliendiga tegevuse koomale tõmmata. Üks on suur rahvusvaheline grupp, teine pereettevõte. Jne, jne. Kuid olenemata ettevõtte taustast, olukordi juhtida ja neid enda kasuks parimal moel pöörata aitab läbimõeldud ja korraldatud äriprotsess.

Olenemata kaubas või tegevusest, kõik ettevõtted viivad läbi äriprotsesse. Kes vähem, kes rohkem teadlikult. Kõigil on mingi spsteem, eesmärgid, töökorraldus, oskused, saavutused. Keegi juhib, keegi töötab, keegi on koostööpartner. Äriprotsessid väljenduvad, on ka kasutusel igas ettevõttes järgmistel tasanditel:
–> investeering ja käibevahendid
–> juhtimine ja majandamine
–> töövahendid ja tarkvara
–> personal ja töötajad
–> tootmine ja äritegevus
–> turundus ja müük
–> klienditeenindus ja -rahulolu.

Aitame luua, arendada, majandada ja kontrollida äriprotsesse.

KORRATAV ÄRIPROTSESS

Äriprotsessi eesmärk on aidata sinu ettevõttel jõuda konkreetsete eesmärkideni. Kui on saavutatud positsioon, siis võimaldavad protsessid astuda läbimõeldud ja testitud samme edasi.

Hea korratava äriprotsessi tunnused on järgmised:

Unikaalne. Äris on kordused võimalikud lühikest aega. Iga natukese aja tagant on vaja midagi uut või unustatud vana. Ka korratav ja paljundatav protsess peab olema unikaalne.

Mõõdetav. Äriprotsessid peavad olema ka jälgitavad. See võimaldab jälgida nende käekäiku. Heal protsessil on sisseehitatud andmete mõõtmise kord, mis võimaldab protsessi juhtida ja märgata selle anomaaliaid.

Muudetav. Kivisse raiutud äriprotsessid ei pruugi töötada kaua ja on lihtsasti konkurentide poolt kopeeritavad. Protsess peaks olema kohandatav mitme olukorraga. Hästi tehtud protsessi peaks olema lihtne ajakohastada igas olukorras.

VÄÄRTUST KASVATAV ÄRIPROTSESS

Raha (kasumi tootmise perspektiiv) on ainult üks väärtuse komponent. Veel on olulised varad ja positsioon. Kuidas need siduda äriprotsessiga? Vastus on “lihtne”: kui äriprotsess on hästi korraldatud, siis raha, varade ja positsiooni tark kasutamine loobki ettevõttele väärtust ja väärtuslikke ettevõtteid.

Ettevõtte väärtuse osad on varad, raha ja positsioon. Äriprotsessi osad on töökorraldus, tootearendus, branding, hankeahel, tootmine, tarneahel, … finants ja raamatupidamine, juhtimine, … See on selge. Aga mis sellel kõigel ühist on?

Äriprotsess on maksimaalselt kasumlik kui on kaetud kogu väärtusahel. Kui väärtusahelat katta suures osas ei ole võimalik, siis kindlasti on potentsiaali üksikuid etappe efektiivsemaks muuta.  

Aitame luua, testida ja majandada äriprotsesse, et sinu ettevõte tõsta uuele tasandile väärtusahelas, muuta kasumlikumaks.

TÖÖKORRALDUS

Äriprotsessi alus on töökorraldus. Tihti pole ettevõtjal aega töökorralduses detailidesse laskuda. Tähtis on kõik muu. Loodetakse töötajatele, et küll nad ise oma süsteemi loovad. Praktika näitab, et haruharva on see nii.

Hõlmame äriprotsesside korraldamisel ja töökorralduse süstematiseerimisel järgmisi valdkonnagruppe:

Juhtimine ja kontrollimine
Personal ja töötajad
Igapäevased ja erakorralised tegevused
Turundus ja müük
Klienditeenindus, klienditeekond ja kliendi rahulolu
Arendus ja kasvamine.

Kõik selle nimel, et sa kontrolliksid oma ettevõttes protsesse paremini. Pakume sulle järgnevaid teenuseid:

Väärtuse tõstmine
Rahvusvaheline äri
Intellektuaalomandi tugevdamine
Revenue Operations